Illusive Guild's Forums
Illusive Guild's Forums

A forum for the Eden Eternal guild of ultimate silliness, Illusive. =D


You are not connected. Please login or register

Post your picture.

Go to page : Previous  1, 2

Go down  Message [Page 2 of 2]

26 Re: Post your picture. on Wed Nov 02, 2011 7:17 pm

kattandra

avatar
Star
Ellioru wrote:Cutting straight to the point, yeah, I totally wanna. LOL.

Lolz elli XD why don't you upload a naked pic then Smile i will join XD (now im kinda scared that you will do it XD) no wait i'll make arch or someone join instead of me XD

27 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 10:53 am

Ranuncul

avatar
Star
I'm sick right now so I'm not gonna take a new picture... But here's one I have on fb.



It's from a kind of medieval LARP, and yes, that's totally a pizza box in my hands >.>
Also, as you can see, there's not much face showing, sorry Very Happy
I'll update when I'm alright again xD

28 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 12:03 pm

kattandra

avatar
Star
i like your cloothes ran Very Happy tho i wanna see da face XD

29 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 5:54 pm

kattandra

avatar
Star
little older than the first i uploaded

btw 2 of 3 of my pictures is answers to elli's requests XD don't blame me XD

30 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 6:25 pm

Ellioru

avatar
Luna
I'd tap it.


_________________

31 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 6:50 pm

kattandra

avatar
Star
go for it lolz Razz

why arent you uploading a pic btw?

32 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 6:52 pm

Ellioru

avatar
Luna


_________________

33 Re: Post your picture. on Thu Nov 03, 2011 6:54 pm

kattandra

avatar
Star
no i didn't

omg!

you look cute <3

Sponsored content


Back to top  Message [Page 2 of 2]

Go to page : Previous  1, 2

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum